★★雑種犬アイラを中心としたサイトです♪★★☆内容・画像・等の転用禁止です。いちおう… BY: lassie a.k.a  Ellie a.k.a Islay The Mutt a.k.a  アイラっち


by angeline
カレンダー
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

アイラ 母犬になりました!?! / Islay became a mother?!

アイラ 母犬になりました!?! / Islay became a mother?!_a0032004_23330100.jpg
アイラさん、母犬になった!?!ね、シロフワン親子でしょーーー!!!

Islay became a mother!?! Don't you think they really look like Shirofuwan (white furry doggy) mother and pup?


アイラ 母犬になりました!?! / Islay became a mother?!_a0032004_23341521.jpg
紹介します!シロフワンのこむぎちゃん~!!!保護された時から、きゃーーーー!!!かわいいシロフワン~~!!!と思っていたのですが、新しい家族が我家の近くだと聞いて!会えるといいなーーとずっと!思っていたので!ようやく会えたーーー!!!っと物凄く嬉しかったです!

家族には、これまた物凄く!かわいい豆柴のきなこちゃん。暗い中携帯電話のカメラで撮れたのはかろうじて、白い犬達がやっとで、きなこちゃんの写真は暗すぎて分からない状態になってしまいましたが… こんな子です!二人とも凄く仲良くて!ランでも元気いっぱいに遊んでいて、本当に物凄く!かわいい!!

こむぎちゃんは、どんな感じに育つのかなー?雑種の子は成長するにつれて、どう変化するか!予測がつかないのが、楽しいです!アイラよりは、小柄かな?って思える感じですが、毛はどう伸びるか、ほんと!分からないですよね!アイラも尻尾があんなにフサフサになるとは想像もしていなかったし!多分、今のこむぎちゃんは、この頃の最初の方の写真のアイラ、ぐらいかな?(アイラさん、尻尾がまだ、ひょろひょろ~!)それか、こっちの最後の方の写真ぐらい?ほんと、これからの成長が楽しみ!!!アイラみたいになるかなー?また会えるように、公園行こうよね、アイラ!


Introducing Komugi! I thought she was such a cute Shirofuwan puppy, even when she was just rescued. On hearing she was adopted by a family who lives near our place, I was hoping we would get to meet her on our walks, and finally we did!

The family owns another pup, a cute little Shiba too, you can see their photos here. Such a happy family!

Really looking forward to seeing how Komugi will grow up to be like! What's fun about mutts are, you can't predict how they'll end up like! Islay for instance, I didn't expect the fur on her tail to grow so long and fluffy! But I do think Komugi won't grow up to be as big as Islay, coz she seems a lot smaller than what Islay was at her age. Islay in the first few photos here, are perhaps about her age now? Or perhaps, the last few photos here? Do hope we'll get to meet Komugi again, and see her growing up!
by angeline | 2009-07-25 23:59 | シロフワンズLook-alikeDogs