★★雑種犬アイラを中心としたサイトです♪★★☆内容・画像・等の転用禁止です。いちおう… BY: lassie a.k.a  Ellie a.k.a Islay The Mutt a.k.a  アイラっち


by angeline
カレンダー
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

aiko LLR Vol. 3 ライブに行って来た  went for aiko's live rock concert!

aiko LLR Vol. 3 ライブに行って来た  went for aiko\'s live rock concert!_a0032004_1452765.jpg今日はaikoさんのLLR Vol. 3のライブに行って来ました!超ノリノリ~♪スタンディングなので、もみくちゃにされ、酸欠状態、脱水直前になりながらも、前から2列目のほぼど真ん中あたりで超楽しませてもらいました。最高だった~!

クタクタのお疲れ~なので、詳しくは後日… あ~、日記がひたすらたまっていく…。でもね、個人的にライブで一番感動したこと…。ライブツアーのスタッフバッジって言うのかな?首からぶらさげてるIDみたいな奴(Ryouさんに教えてもらいました。バックパスだそうです!バックステージパスの略かな?)。何と、それがaikoさん&アイラさんの写真だったのだ!しかーも!これは、下敷きの写真でも、ライブのパンフの中のどれでも無い、超素敵な写真。スタッフバッジにだけで使われてるなんて、もったいないー!って感じで… あ~、欲しい~!!でも、ライブのステージの端のスタッフの方とか、キーボードの方とかまでaikoさん&アイラの写真をぶらさげて、あ~、何だかものすっごく感激してしまったのでした…。興奮冷めやまず~♪ちなみに、キラキラした幸せいっぱいをもらったのは、アイラのおかげ、なので今日はアイラはサイコロステーキ食べさせてあげました!喜んでくれた!

さて、写真は先日ふぉとさいくさんに撮っていただいた写真。今日CD-ROMも届き、ライブに行く直前だったので、今になりようやくダウンロードしました。すっごく素敵な写真もいっぱい~。ふぉとさいくさん、ありがとうございました。今日はスタンディングライブだったので、スタンディングアイラの写真。アイラのちょこんとしてる後ろ脚が、かなーり「ツボ」です♪かわいくない?(飼い主バカ)

I went for aiko's live concert today! Because aiko's staff booked the ticket for us, we got fantastic place (standing live concert), 2nd row from front, almost in the centre of the stage! Was sooooo exciting, and really enjoyed the live concert, tho almost crushed by the fans trying to push themselves to the front. I'm all exhausted too, so will report details later...

What I was happiest... was... there's this staff ID tag that the concert tour staff hangs from their neck. And this was of aiko's & Islay's photo! It was such a lovely photo, and not in the pamphlet. Such a waste to use such a nice photo for the staff ID only! Oh, I'd really love to have that! Hope they could at least give me a photo or something... didn't have the chance to take its photo today... So nice to see the staff and band members hanging it from their neck even on stage! Thanks so much to Islay for making me experience such happiness! She had steak for dinner today!

The photo I attached is the studio photos we took recently. The CD-ROM arrived today. Lots of nice photos! Will report in details later too!
by angeline | 2006-02-17 01:58 | ペットモデルPetsIn ShowBiz