★★雑種犬アイラを中心としたサイトです♪★★☆内容・画像・等の転用禁止です。いちおう… BY: lassie a.k.a  Ellie a.k.a Islay The Mutt a.k.a  アイラっち


by angeline
カレンダー
S M T W T F S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

和歌山に行ってきました。

a0032004_22101782.jpg和歌山に4泊5日で行ってきました。2泊3日の、フィルムドッグキャンプのハリウッドクラスに参加して来ました。ハリウッドのトレーナーさん二人のお話やアドバイスなどなど改めて感動して、気持ちがいっぱいになることばかり。詳しくはまた後ほど…。

一人と一匹のドライブなので、大事をとってキャンプの前後にも宿泊しました。行きは… 大阪あたりからは、いっちゃってました。70キロぐらいでも怪しいし、歌ってる自分がどもってるの分かるし、無事に着けてよかった…。でもキャンプ中不規則な生活から開放され、睡眠もたっぷりだったからか、帰りは眠気とは縁が無かった!それどころか、運転が楽しい~って感じ、遠出が癖になりそう!行きは途中の岐阜県だったかの雪遊びにもかなり時間をとったし、途中から70キロペースだったし、10時間ほどだったけど、帰りは8時間!

しかーし、帰りは実はナビの設定を間違えて(何かしらやらかす、まあ、アクシデントとかではなくてよかったけど)… 東名で行ったので、帰りもそのはずが… あれれ… 何故に私は長野に向かって走ってるの???って感じ。怪しい!おかしい!と思いSAでとまってチェックしたら、ナビでルート選ぶの間違えてました… うーむ、わざわざ山のカーブの多いルートで帰って来たって感じだけど、その緊張感が逆に眠気覚ましになったのか???でも、目の前に素晴らしい虹が出ている中走れたり、結果的にルート間違えてよかったかも♪

明日は片付け等で終われることでしょう。なので、ネットでのお返事とか連絡とりは私からはしばらくはごめんなさい。何かありましたら、BBSなりメールなりで連絡してください。そして、明後日は待ちに待ったaikoさんのライブ。楽しみだ♪さらに土日はこれまた楽しみの、雪遊びバスツアー。またお友達のゴールデンのブービー君と会える!嬉しい♪なので、キャンプの報告はまだまだ先になりそうです。添付した写真は、キャンプ後の参加した皆… 素晴らしい夕日でした。さて、アイラと私は何処でしょう????

P.S. そうそう、戻ったら愛犬チャンプの表紙落選ハガキが届いてました。雑誌の志向からして、まったく予想通りなので、やっぱりねといった感じですが。届いたハガキも、人気のフレブル、トイプー、チワワのハガキだものー、この中にただの雑種を混じらせたら浮いちゃうしー!(私の第一予想は、小柄なミニピン?スタンダードより小さいが、いいか悪いかは別として、人気ですものね)

Just came back from Wakayama! Long drive, and tired out.... so sorry no summary... will report on the trip later!
トラックバックURL : http://islay.exblog.jp/tb/3197521
トラックバックする(会員専用) [ヘルプ]
※このブログはトラックバック承認制を適用しています。 ブログの持ち主が承認するまでトラックバックは表示されません。
Tracked from very young s.. at 2007-02-18 06:45
タイトル : very young s incest dad adult
redheads pictures chat travesti... more
Tracked from ------------.. at 2007-03-28 21:44
タイトル : ----------------!!!!!!!!!!!!..
----------------!!!!!!!!!!!!!!!-------------------- ----------------!!!!!!!!!!!!!!!--------------------... more
Tracked from interracial .. at 2007-04-08 20:02
タイトル : interracial and sex adult
beautiful black women spandex videos old blow jobs... more
Tracked from What does va.. at 2008-04-24 14:05
タイトル : Buy valtrex at msn.
Valtrex. Valtrex information. Purchase valtrex. Side effects of valtrex. Nicole kidman valtrex.... more
Tracked from Buy valtrex .. at 2008-04-24 23:27
タイトル : Buy valtrex at msn.
Buy valtrex at msn. Buy valtrex com. Buy valtrex without prescription. Buy valtrex online. Buy valtrex.... more
Tracked from Order paxil. at 2008-04-25 11:27
タイトル : Order paxil.
Order paxil.... more
Commented by miin at 2006-02-15 14:21 x
Greetings from sunny Singapore...Have been quite busy and haven't been visiting your blog for a while. I see that you are, as usual, busy and doing much travelling.

How long was your drive to Wakayama (can't wait for the your report)? Are you now all psyched to drive to Hokkaido? People in Singapore aka myself, Pat and our sisters are all excited and hopefully, we turn the trip into a reality next year. Fingers crossed.

Keep updating your blog. It always bring a smile to my face when I see what you and Islay are up to.
Commented by angeline at 2006-02-15 16:36
Thanks for dropping by!

The long drive was fun. Going there, I started off at around 1 am, therefore at one place, there was traffic jam due to slippery road (frozen!), and I got so sleepy and was running slow plus lots of stops at service areas, therefore took around 10 hours. Coming back, was smooth, with stops every 2 hours, so took 8 hours.

Found out driving long distance can be really fun, and the places I've been before seems SOOOOOOOOO now that I experienced Wakayama! Hokkaido should be not much problem, tho I do suggest we stay overnight at some location between Hokkaido & Tokyo (say, Sendai, Aoyama, etc) before taking the ferry to Hokkaido.

Are 4 of you coming to Hokkaido? Might be quite tough to have 5 in the car... don't think there'll be enough space.... might be good if there can be another driver who can drive a rented car, etc. How about Lin?
Commented by angeline at 2006-02-15 16:37
above, I meant SOOOOOOOO NEAR
Commented by きりきり at 2006-02-17 14:23 x
長距離運転おつかれ様~!しかし、アイラっちさん凄い!去年、靴のファッションショーの時、首都高で「大丈夫かな~?」とか言ってませんでした???(^^)
でも、高速での道間違い・・・笑いました。そうそう、地名が聞きなれないと間違える!焦りますよね~。笑
和歌山いいな~。雪遊びの写真はないのですか(^^)?

しかし、フィルムドックとは、なんぞや?とネットで調べちゃいましたが、成る程~・・。アイラちゃん、映画とかドラマに出られそう!
私、以前に「凍える牙」の撮影現場でアメリカから来た狼犬とそのトレーナーを見ましたが、おとなしくてものすごいコマンド効いてました。
訓練競技会のハイレベルな犬ってその場のコマンドが効けば元来の性質自体がちょっとやんちゃだったり臆病だったりetc...はそうは重視されなそうですが、モデル犬やドラマ撮影に使われる犬って元来の性格も必要な気がします(それもある程度環境?)。ある程度現場に拘束されるんだし。
しかし、アイラちゃんはそういう素質ありそう~!
アイラちゃんの銀幕デビューの日を待ってますよ~!!
Commented by miin at 2006-02-17 14:26 x
Bravo! Driving 8-10 hrs is really a feat, especially when you are are alone (except for islay). It is also extremely responsible for you to make regular stops.

Will see how things shape up for Hokkaido. Although everyone is interested, it really depends on the timing, duration and work committment as well as a date that is acceptable to all - this will be difficult!

Sue (pat sis) is really interested in the trip, especially to see Islay & Co, and she drives but not sure whether she want to drive in Japan - especially in the city. As for Lyn, will have to float the idea to her too.

A rental car as well as proper rest @ mid-point is a good idea too. Maybe some preliminary research work on what we want to do, when to go? where to go? may be the next step before we do more extensive planning.

Cheers
by angeline | 2006-02-14 22:18 | ペットモデルPetsIn ShowBiz | Trackback(6) | Comments(5)